Autor |
Wiadomość |
streamwawa |
Wysłany: Pią 10:34, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
2.0 i-VTEC
-MOC MAKSYMALNA : 115kw/156KM
-MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY : 192 Nm (142 lb-ft)
-OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA (NA CYLINDER) : 57 kW/dm3;
(14 kW/dm3;)
-OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER) : 71 Nm/dm3; (18 Nm/dm³)
-PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) : 9,3 sekundy (rzeczywista 9,8-10,2-bez lpg)
-PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA : 205 km/h (różnie z tym bywa ale trzeba liczyć 190-200)
-Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h) : 7,7 l PB
-Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym : 10,8 l PB
-Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie) : 13,8 l
Jak widać nasze silniki lubią być często głodne .Dziwie się tylko ,że w tym aucie zamontowano zbiornik paliwa 50L.Rozumiem cięcie kosztów i masy auta ale bez przesady..Pozdrawiam |
|
|
Zimny |
Wysłany: Czw 9:25, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
|
|
borutex |
Wysłany: Wto 12:25, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
tak Mareczku masz racje to starej generacji motor dane z autocentrum |
|
|
Marek |
Wysłany: Sob 13:43, 16 Lip 2011 Temat postu: |
|
W danych silnika 1.7 jest błąd, bo on ma głowicę SOHC nie DOHC |
|
|
borutex |
Wysłany: Wto 10:58, 15 Lut 2011 Temat postu: osiagi - producent |
|
<br><br><br><br> |
|
|