www.hondastream.fora.pl
wszystko o samochodach marki honda stream
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hondastream.fora.pl Strona Główna
->
Honda Stream Cafe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Historia modelu
Dane Techniczne
Tuning
Honda Stream Cafe
Przydatne linki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
komanchie
Wysłany: Czw 18:37, 08 Sty 2015
Temat postu:
Mi właśnie pierdyknął wałek wydechowy
Na 3 i 4 cylindrze wygląda jakby ktoś go młotem walił.
Koszt naprawy - 400 zł wałek z Accorda K20A6 + 350 zł robocizna. Jak dla mnie koszt do przyjęcia, szczególnie, że wałek z a6 będzie duuużo trwalszy
Zimny
Wysłany: Czw 6:51, 03 Lip 2014
Temat postu:
Darp4, faktycznie popełniłem błąd z oznaczeniem silnika i tak jak piszesz jest to K20A1 o mocy 156 koni, a nie K20A2, który występuje w Civicu EP3 Type R o mocy 200koni.
Darp4
Wysłany: Wto 17:00, 01 Lip 2014
Temat postu:
2.0 to K20A1 a nie A2. różnica ok 50KM
. Co do D17 to nie jest taki zły silnik. Do dserii graty są tańsze. K20 nie będzie problematyczna do momentu jak pierdyknie wał(jest o wałach w pierwszych Kseriach sporo info w necie) Spalanie identyczne, koszty jak w Civicu 7 gen. gorzej z blachami lampami i środkiem. Sam mam K20, jeździłem też D17 i dzięki krótkiej skrzyni aż tak kolosalnej różnicy nie ma....chyba że jedziesz załadowany i z klimą
wtedy d17 jest faktycznie za słabe.
Zimny
Wysłany: Pon 22:09, 16 Cze 2014
Temat postu:
Jak każde auto, Stream ma wady, jak np. brak zegarka czy termometra (naprawdę razi jego brak), albo szybko zużywająca się skóra na kierownicy i lewarku zmiany biegów lub podłokietnik, który docenią tylko szczupłe osoby. Z plusów to ponad przeciętna bezawaryjność, wygląd, komfort i niskie koszty utrzymania.
Darek
Wysłany: Nie 16:15, 15 Cze 2014
Temat postu:
Jestem właścicielem Hondy Stream o pojemności 1.7. Rzeczywiście 1.7 to za słaby silnik na taki samochód. Jest też parę minusów jak zresztą w każdym aucie. Ale warto o nich powiedzieć :mały promień skrętu kół (trzeba się nieźle nakręcić kierownicą, bardzo słabe wyciszenie samochodu - padający deszcz wali w dach jak w samą blachę, brak fabrycznych plastikowych nadkoli w tylnych kołach - zwykły piasek słychać bardzo.) Bardzo twarde zawieszenie na fabrycznych sprężynach. Choć to Mc Person (a nie np. wielowahacz) to w innych autach Mc Person jest znacznie bardziej miękki.
borutex
Wysłany: Czw 17:39, 01 Maj 2014
Temat postu:
Absolutnie zgadzam się z wypowiedzią przedmówcy
Zimny
Wysłany: Pią 21:49, 25 Kwi 2014
Temat postu:
Silnik 1.7 D17 jest zdecydowanie za słabym silnikiem do tego auta, natomiast 2.0 K20A1 jest silnikiem bardzo nowoczesnym dającym zadowalające osiągi przy rozsądnym spalaniu. Koszty utrzymania Stream'a 2.0 są na pewno niższe niż konkurencji. Części są w większości dostępne od ręki maksymalnie z 1 dniowym okresem oczekiwania. Samochód godny polecenia!
Przemek Buchelt
Wysłany: Śro 16:27, 23 Kwi 2014
Temat postu:
Dziękuję bardzo. Dlaczego tylko silnik 2.0 ? 1.7 nie ?
borutex
Wysłany: Wto 21:54, 22 Kwi 2014
Temat postu:
witam ,
tak przeciętny warsztat będzie widział co robić bolączki auta ta takowe są .... hamulce a właściwie słabej jakości cylinderki 220-250tys km wymiana sprzęgła cena od 900-1500zl oczywiście na zamówienie iparts silnik tylko i wyłącznie 2.0ivtec!!! poza tym pomimo ze auto ma 13 lat nic się nie stało poza częściami eksploatacyjnymi jak klocki czy tarcze. Olej tyko 5 w 30 żaden inny .... dodam ze auta nie gnija i maja wytrzymałe tapicerki. Nie sugeruj sie wytarciem kierownicy boo lakier na kierownicy schodzi czy tego chcesz czy nie . Pozdrawiam będziesz zadowolony
Przemek Buchelt
Wysłany: Pon 15:52, 14 Kwi 2014
Temat postu: 10 letnia - czy warto
Witam,
bardzo podoba mi się to auto i jest w sieci kilka ciekawych ogłoszeń. Mam jednak obawy z serwisem tego auta - czy jest problem z częściami ? Trzeba jeździć do ASO, czy przeciętny kumaty warsztat będzie wiedział co robić ?
Warto wydać dwadzieścia parę tysięcy na 10 letnie auto ? Jakieś newralgiczne punkty ? Wszystkie nowe rodzinne auta mają dwumasy, filtry itp, co powoduje wysokie koszta, a ja chcę od tego uciec, a ta honda ma niewiele elektroniki, co bardzo mi pasuje. Potrzebuję auta na jakieś najbliższe pięc lat, ale boję się, że jak coś się rozwali, to będę musiał jechać przez pół polski do kogoś kumatego. Bo może można pobierać części od innych modeli ? Jakie wasze doświadczenia z autem w takim wieku ? Dużo rocznie wydajecie na naprawy ? Będę wdzięczny za pomoc.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin